• Cum comand?

Procesul de comandă este simplu: adăugați produsele în coș, selectați modalitatea de livrare și plată și validați comanda.
Pentru a adăuga un produs în coșul dumneavoastră de cumpărături, tot ce trebuie să faceți este să apăsați butonul CumpărăPune în coș din dreptul produsului.
Dacă doriți mai multe bucăți din acel produs, mergeți pe sageata din dreptul produsului și ajustați cantitatea în funcție de preferințele dumneavoastră.
În momentul în care aveți toate produsele dorite, vizualizati cosul de cumparaturi.
Introduceți adresa de livrare sau selectați adresa deja existentă în agenda coșului dumneavoastră. Selectați modalitatea de livrare, transport și apăsați butonul Continuă.

Selectați modalitatea de plată și finalizați comanda.

 

 

  • Am personalitate juridică. Cum comand?

Procedura de comandă este identică cu cea pentru persoane fizice.

 

  • Cum plătesc, ce modalități de plată pot folosi?

Ca modalitate de plată puteți alege plata prin cardnumerar la ghișeu sau transfer bancar.

 

Plata prin card

Pentru plata prin card sunt acceptate cardurile Visa, MasterCard, dar și cardurile obișnuite de salarii. Optând pentru această variantă (plata prin card), veți fi redirecționat către o pagina securizată unde vi se va cere să introduceți detaliile cardului dumneavoastră. Procedura funcționează pe sistemul autorizare / încasare. În momentul în care ați făcut o comandă, banii vor fi doar blocați în contul dumneavoastră, iar atunci când noi am făcut dovada livrării - avizul poștal privind expediția coletului - banii vor fi transferați din contul dumneavoastră în contul nostru. În cazul în care expedierea produsului nu a fost făcută în timp util, suma va fi deblocată.

Plata cu numerar la ghișeu

Dacă ați ales numerar la ghișeu, veți plăti precomanda în momentul în care o veți ridica de la farmacie. Veți fi anunțat prin email în momentul în care precomanda dumneavoastră este gata de ridicare.

 

  • Cum anulez o comandă?

Pentru anularea comenzilor mergeti in zona Administrare cont,accesati Istoric comenzi , selectati butonul Anulati comanda din dreptul comenzii. Tot aici aveti posibilitatea de a accesa Urmarirea coletului.

 

  • Cum primesc comanda?

 

Pentru livrarea comenzilor, utilizăm servicii de curierat cu livrare la ușă. În funcție de zona de livrare, durata medie și costurile transportului pentru toate comezile plasate prin intermediul site-ului nostru sunt:

 

 

 

 

 

Tariful afisat este valabil pentru colete de pana in 5 kg cu livrare in Bucuresti.

* Vă rugăm să specificați intervalul orar în care se poate realiza livrarea în secțiunea de comentarii la plasarea comenzii

** Prețul transportului pentru livrările prin curier rapid în țară va fi afișat în pagina de confirmare a comenzii, înainte de finalizarea acesteia. Pentru localitățile reședință de județ, prețul este de 14.88 RON, apoi se taxează pentru fiecare kilometru în plus până în localitatea dumneavoastră.

Timpul de procesare al comenzii variază în funcție de disponibilitatea produsului comandat. El este afișat în dreptul fiecărui produs.

 

  • Cum returnez o comandă?

Pentru returnarea comenzilor vă rugăm să ne contactați prin e-mail contact@aisgrup.ro


Returnarea PRODUSELOR PARAFARMACEUTICE se poate face după ce ați constatat o defecțiune a produsului comandat sau fără o motivație anume, în termen de 14 zile calendaristice.  Farmacia AIS are obligația să vă returneze contravaloarea produselor PARAFARMACEUTICE comandate în termen de 14 zile calendaristice.
Costul transportului nu se returnează.

 

 

  •  Cum devin membru?

Pentru a deveni membru pe site, tot ceea ce trebuie să faceți este să selectați opțiunea Cont Nou din meniul Cont. Completați câmpurile EMAIL și PAROLĂ cu datele alese de dumneavoastră. În scurt timp, veți primi un mail pentru a valida adresa. Confirmarea opțiunii de a deveni membru cu adresa de email și parola personalizate este necesară pentru a asigura acuratețea datelor introduse.
Nu uitați: datele furnizate de dumneavoastră sunt confidențiale, ele fiind folosite numai în scopul efectuării comenzilor și al comunicării informațiilor referitoare la acest site.

 

 

 

  • De ce să devin membru Farmacia AIS?

Prin serviciile oferite de Farmaciile AIS veți fi mereu la curent cu cele mai noi produse farmaceutice și parafarmaceutice.
De asemnenea, veți fi informat de programele organizate de noi, programe dedicate pacienților, veți beneficia de reducerile oferite de noi și de partenerii noștri.

 

 

 

  • Cum intru în contact cu un operator?

Dorim să păstrăm o legătură cât mai strânsă cu dumneavoastră. De aceea, un membru al echipei noastre poate fi contactat prin e-mail la contact@aisgrup.ro (Luni-Vineri:08.00-18.00)

De asemenea, de luni până vineri - între orele 7:00 şi 22:00, sâmbătă – duminica între orele 8:00 şi 20:00, puteţi să contactaţi departamentul Relaţii cu clienţii din farmaciile noastre la telefoanele 021.42388.47/ 0729.883.870-Ais Farm 01 si 021.420.54.55/ 0723.533.483-Ais Farm 03